Kryefjala Logo

Shëndeti: Ngrënia e peshkut yndyror ndihmon në heqjen e kilogramëve të tepërt

13 Maj, 2021 | 4:50 pm

Kërkime japoneze, me këtë dietë humbni peshë dhe rrisni jetëgjatësinë.

Një dietë e bazuar në peshk, veçanërisht peshku i yndyrshëm, mund të ndihmojë në heqjen e disa kilogramëve të tepërt. Sjellja e salmonit, tonit, skumbrit, sardeleve, të gjitha të pjekura në skarë në tryezë, do të bënte që të binit në peshë. Në fakt, një grup shkencëtarësh Japonezë kanë zbuluar se yndyrnat Omega-3 që gjenden tek peshqit janë në gjendje të transformojnë qeliza të këqija ’të trupit në ato të shëndetshme që djegin kalori. Rezultatet e punës u botuan në ‘Raportet Shkencore’.

Ekzistojnë 3 lloje të yndyrës trupore: ajo e bardha ku kaloritë e tepërta kontribuojnë në zmadhimin e barkut, dorezat e dashurisë dhe kofshët. Ajo kafe që djeg kalori në vend. Më në fund, ekziston ai ‘bezhë’, i zbuluar së fundmi tek minjtë dhe njerëzit, i cili ka një funksion të ngjashëm me atë të yndyrës kafe. Studimi u përqendrua në yndyrën e bardhë dhe ngjyrë bezhë, raporton ‘Mirror’, duke zbuluar se peshku shndërron qelizat e bardha të yndyrës në bezhë. Një dietë e bazuar në peshk me vaj është veçanërisht e përshtatshme që nga mosha e mesme e tutje, pasi numri i qelizave yndyrore ‘të mira’ (kafe dhe bezhë) fillon të pakësohet.

“Ne e dinim nga studimi i mëparshëm që peshku yndyror ka përfitime të jashtëzakonshme shëndetësore, duke përfshirë parandalimin e grumbullimit të kilogramëve të tepërt. Ne testuam nëse ushqimi ishte i lidhur me një rritje të qelizave të yndyrës kafe”, shpjegon Teruo Kawada nga. Universiteti i Kiotos dhe autori të studimit të botuar në ‘Raportet Shkencore’.

Së pari, ekipi gjurmoi peshën e minjve që ushqeheshin me ushqime të yndyrshme për 4 muaj. Pas kësaj dieta e tyre u plotësua me peshk të yndyrshëm: kafshët humbën deri në 10% të peshës dhe deri në 25% të yndyrës, 2 aspekte që mund të kontribuojnë në zgjatjen e jetës. Për shkencëtarët, përparësia e tretë e një diete të pasur me peshk është jetëgjatësia.

“Dihet prej kohësh që dieta mesdhetare dhe ajo tipike e Japonisë kontribuojnë për të jetuar më gjatë, por pse këto 2 lloje të kuzhinës kanë efekte pozitive ishte ende një çështje debati – thonë studiuesit – Tani ne kemi një kuptim më të madh pse kjo ndodh. “

Yndyrnat Omega 3 janë veçanërisht të bollshme në peshqit me vaj dhe janë të njohur për një numër përfitimesh shëndetësore, duke filluar nga mbajtja e presionit të gjakut në nivele optimale për të ndihmuar në ngadalësimin e Alzheimerit(Skleroza)

Të ngjashme